pentru mai multe detalii

miercuri, 15 decembrie 2010

Sa invatam sa iubim!

Ascultam zilele acestea la radio o emisiune. Era vorba despre dragostea pe care am primit-o de la Dumnezeu, si cum putem sa ajungem sa iubim. Iata o mica parte din ceea ce am extras din emisiune, alaturi de alte cateva idei personale.
Sa invatam sa iubim:
-trebuie sa accept ca nu sunt perfect, ca si ceilalti din jurul meu
-trebuie sa accept ca gresesc, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca pot cadea, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca am lipsuri, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca am frustrari, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca ma ingrijorez, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca am limite, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca am slabiciuni, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca am nevoie de intelegere, ca si ceilalti
-trebuie sa accept ca am nevoie sa fiu iubit, ca si ceilalti
-trebuie sa ma accept, ca si pe ceilalti
Ceea ce mi-a atrasa atentia, este faptul ca, daca ma cunosc pe mine, si tot ce sunt eu, asa cum sunt eu intr-adevar, si cum ma prezinta Biblia, pot sa ofer celor din jurul meu ceea ce au nevoie. Asa ca daca acceptam in fiecare dimineatza ca avem nevoie de Dumnezeu, cu siguranta raspunsul nostru la problemele pe de peste zi va fi tot al Dumnezeu, si pot sa ofer Dragostea si Cuvantul Sau celor din jurul meu.

cauta-L pe Dumnezeu! in fiecare zi!

3 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

frumos :)

Anonim spunea...

//////////VA ROG FRUMOS\\\\\\\\\\










sa ascultati de la minutul 2:32 !!!!! zice asa : " DE-O BUNA BUCATA DE VREME...IN DOSUL USILOR INCHISE...CEI CE PRETIND CA TIN IN MAINILE LOR SOARTA OMENIRII...AU PREGATIT UN COD DE LEGI...LEGI OMENESTI intelegeti-Ma...PUSE LA CALE DE MINTI DIABOLICE..." https://www.youtube.com/watch?v=QbPQCcekLJs

Unknown spunea...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446