pentru mai multe detalii

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

O viață! Două căi!


Orice ai face nu-ți poți schimba viața decât radical! Oricât ai încerca să schimbi ceva în tine, vei rămâne același în esență, pentru că nu ai atins, și nu ai schimbat ceea ce trebuie schimbat cu adevărat. Când vrei să te schimbi, să capeți o nouă direcție, total diferită de cea pe care ai avut-o până acum, trebuie să mergi în esența ta, în interiorul tău, doar în cămăruța ta, singur, și să schimbi direcția de navigare. Poți opta pentru multe lucruri, dar numai unul singur va întoarce viața ta la 180 de grade. Există un singur vapor ce merge, nu în derivă, purtat de curenți, ci navighează împotriva curenților. Navighează către locul unde cu toții ar trebui să fim.
Ca oameni, am avut mereu de ales între lucruri bune și lucruri rele. Întotdeauna a trebuit, sa alegem ceva mai bun decât aveam și întotdeauna ne-am confruntat cu aceasta dilemă. Adeseori, ne simțim singuri în fața acestor dileme, ne simțim poate fără putere și lipsiți de vlagă după un drum lung, complicându-ne viețile și căutând mereu ceva mai bun.
singurul lucru pe care nu l-am ales a fost viața ce o avem. Singurul lucru lucru pe care cu adevărat trebuie să-l alegem, este calea pe care o urmăm. Avem de ales în a ne complica viața, dăruindu-ne inimile multor lucruri, sau putem să alegem să ne predăm viața în Mâinile Celui ce ne-a dat viața, fără să ne complicăm, sau să ne trăim viața după niște reguli.
Singurul lucru pe care-l pot spune este că atunci când te întorci acasă, oriunde ai fi fost, pur și simplu viața ta se va schimba, vei fi altcineva, dar mai presus de toate vei avea bucurie. O bucurie care te dezlipește de pe pământ, și o bucurie care te face să atingi Luna. O bucurie ce aduce Soarele la picioarele tale. Pur și simplu, asta înseamnă schimbare adevărată. Asta înseamnă să-L lași pe Hristos să locuiască în tine și să renunți tu să mai încerci să trăiești așa cum vrea El. Nu vei reuși niciodată!!!!!!! Tot ce trebuie să faci este să alegi calea potrivită, până la urmă sunt doar două, să-ți predai viața Celui Ce te-a făurit, El știe mai bine cum funcționează viața ta! Nu încerca să trăiești, tu pentru El, ci lasă-L pe El să trăiască în tine!
Până la urmă ce pierzi, ai doar o viață! Alege să trăiești cum trebuie, sau cum ar trebui!
O viață! Două căi! Încotro te îndrepți?

Un comentariu:

Unknown spunea...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446