pentru mai multe detalii

miercuri, 6 ianuarie 2010

Unde mergem ... ?


Ce este omul ca sa Te uiti la el si sa-l iei in seama? Ce este fiul omului ca sa il asculti? In adevar am ajuns sa ne adancim tot mai mult in pacat, nu din nestiinta ci din neglijenta Cuvantului lui Dumnezeu! Traim intr-o societate in care paharul pacatului este plin de da pe dinafara, si noi cei ce ne numim crestini, am ajuns, sa ne complacem, parca tot mai mult in aceste lucruri. Nu mai vedem schimbarea din launtrul oamenilor, auzim doar ceea ce ei ar vrea sa fie. Nu mai vedem crestini adevarati, ci auzim cuvinte mari, fara nici o insemnatate pentru ei. Iacov ne spune, credinta fara fapte este zadarnica. Credinta fara fapte moare. Cineva afirma ca, in acest secol, nu principiile sunt cele care au murit, aceasta este doar o consecinta, ci credinta noastra a murit. Am ajuns s atraim intr-o generatie in care afirmatia :" A language that indoors spirituality, but intelectual denies the supranatural", este foarte bine consemnata in cartea istorica a lui Dumnezeu. Am ajuns sa vorbim despre puterea de transformare a lui Dumnezeu, a "nebuniei Crucii lui Hristos" si de lucrarea Duhului sfant, dar, vietile noastre nu sunt cu nimic diferite fata de lume. Vorbe in van, credinta fara fapte, principii moarte si mai mult complacere in placerile de o clipa ale pacatului. La ce ne putem atunci astepta de la copii nostrii?
Pavel spune:" Daca se curateste cineva de aceste lucruri, va deveni un vas sfintit si folositor stapanlui sau", ori noi am ajuns, cum afirma cineva, sa ne facem noi drumul nostru, si apoi mergem la Dumnezeu si-L intrebam daca nu cumva ar vrea si EL sa ne ni se alature.
Haideti sa fim ceea ce am fost meniti sa fim , si daca suntem sfinti sa ne sfintim si mai mult.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446