pentru mai multe detalii

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Isus e calea,adevarul si viata


Am avut momente in viata mea cand m-am simtit singur.M-am simtit descurajat si neinsemnat.Dar omisesem ceva.Imi luasem ochii de la ceea ce era cel mai important.Imi intorsesem privirea de la Cel ce mi-a dat viata.Doar o clipa si mi s-a parut o vesnicie.Apoi ochii mei s-au indreptat din nou spre El.Am vazut din nou lumina care-mi da viata.Dar El nu ma uitase, ci ma tinea in mana Sa, ma acoperea cu dragostea si blandetea inmii Sale.Imi inviora suflarea, ma intarea si ma ridica.Lucra la fiecare aspect din viata mea, la fiecare gand si dorinta.El le transforma, le schimba, le conforma si ma facea tot mai mult ca El.A fost mereu acolo si m-a privit, si nu m-a lasat.Iar eu acum traiesc pentru ca sa pot povesti minunile Dumnezeului meu atat de extraordinar.Daca El nu mi-ar fi schimbat viata, as fi fost mort de mult in greselile mele.

Ioan 14:6

Niciun comentariu: