pentru mai multe detalii

sâmbătă, 13 iunie 2009

Responsabilitatea de a fi slujitor


Am ajuns in negura acestei saptamani. Lipsit parca de viata, de vointa, ingreunat de mai multe ganduri. Transformari, ganduri, meditatii, descurajari, incurajari, vai, creste, intrebari, raspunsuri. Parca fara nici un sens. Poate, imi lipseste ceva. Mai ma nevoie de multe. O noua perspectiva, poate. Nu stiu. Ce stiu este ca ma cam zbat ca pestele pe uscat, nestiind ce caut. Ce sunt, cine, ce , cum, cand si unde? Ceea ce stiu clar este ca am fost creat sa slujesc. Am fost creat cu abilitatea de slujitor. Toti am fost creati asa. Toti ar trebui sa ne asumam aceasta responsabilitate. Si ar trebui sa fim acei administratori care isi indeplinesc bine slujba. Cu ce baza? Temelia pusa in Isus Hristos. Desavarsit. Perfect. Dragoste. Har. Mila.


Vii sa I te inchini?...ioan 14:6

Niciun comentariu: