pentru mai multe detalii

vineri, 1 mai 2009

El te pune la incercare....ii esti credincios sau nu..?

Stateam si ma gandeam , meditam la unele lucruri. Provocat, de aceeasi sora draga, la gandire. doua intrebari si trei afirmatii m-au facut sa ma gandesc mai mult la impactul pe care-l am in viata celor din jurul meu. Marturia pe care trebuie sa o completez in fiecare aspect al vietii mele. Mai ales daca trebuie. Domnul deschide porti si El le inchide. El mustra si El indreapta. El ma face tare. El ma schimba, El ma priveste indeaproape, ma analizeza si ma transforma. Cateodata cred ca nu sunt pe drumul cel drept, dar alteori El ma intareste si ma ajuta sa merg mai departe. El imi lumineaza calea si imi conduce pasii. Ma trece prin vai adanci si ma invioreaza. Transformarea, alegerile si gandurile prin care trec imi pun multe semne de intrebare. Multe. Ii multumesc Domnului ca a pus langa mine oameni care sa ma creasca, sa ma indrume, sa ma intareasca, sa ma sfatuiasca. Slavit sa fie Numele Domnului.



Vii si tu sa I te inchini...? ioan 14:6

Niciun comentariu: