pentru mai multe detalii

miercuri, 27 mai 2009

Inca un lucru nou...


O lupta crancena. Post si rugaciune. Un post parca menit sa ma incerce. Rugaciune pentru putere. Extras afara din prezenta lui Dumnezeu, satan nu a ezitat sa ma tinteasca. Are o buna tinta. Mandria nu a ezitat sa-si ceara drepturile. Pacatul, savarsit de mine. Ce am cultivat, aceea am secerat. Un singur lucru este cat se poate de clar. Cand Domnul in mila Sa iti da o inima dupa Voia Sa, cel mai greu este sa o pastrezi. Nici cel rau nu sta. Deloc. Ar face orice ca sa te faca sa cazi. Orice. Asa poate am mai invatat un lucru. Sa veghez. Sa fiu mai atent. Sa fiu mai responsabil. Ziua Cea Mare vine ca un hot! O incercare grea. Un Dumnezeu maret! Inca o piatra pusa de El pe temelia vietii mele. Este mai important sa inveti din incercare decat sa iesi din ea. Domnul este Dumnezeul meu. Orice ar fi, oriunde ar fi si oricand ar fi, dorec sa raman langa El. Cu El si nimicul capata sens. Cu El imposibilul este nimic.


vii sa I te inchini..? ioan 14:6

Niciun comentariu: