pentru mai multe detalii

duminică, 22 martie 2009

El este mereu cu tine.Chiar si atunci cand ploua!


Inca o zi ploioasa. Aproape ca am uitat sa mai fiu creativ in ceea ce priveste scrierea. Alta luna plina de furtuni, descurajari, temeri, si lupte duse nu inca la capat. Adancituri in noroi, alunecari cu, cazaturi motale si inca o data spalat in Dragostea Creatorului meu, prin sangele Domnului Isus Hristos.

Atitudinea. Vroiam sa vorbesc despre atiudine. A lua atitudine. Atitudinea este determinata de caracteristicile comportamentului in anumite circumstante. Sa iei atitudine, de multe orise refera la faptul de a fi peste o anumita situatie de criza, care nu pare a te afecta deloc. Putini au o astfel de atitudine in caracterul lor. Eu cred ca a lua atitudine, nu inseamna sa te uiti de sus si sa incerci sa iei controlul, ci sa stii incotro te indrepti, si unde vrei sa ajungi. Poate pentru mine pare greu, si fara nici un sens, dar El, da sens tuturor lucrurilor. El stie unde voi ajunge eu, si stie incotro ma indrept. De aceea, Tatal meu imi indreapta pasii mereu pe cararea pe care trebuie sa merg. In toate zilele cu furtuna si ploaie, cu nori negrii, doar El este soarele ca rasare in viata mea. ori de cate ori sunt descurajat stiu ca El imi va intinde o Mana de ajutor.

Nu fii descurajat, El a fost, este si va fi mereu cu tine. Slavit sa fie Cel Prea Inalt, din vesnicie in vesnicie amin!

ioan 14:6. Vii si tu.....?

Niciun comentariu: