pentru mai multe detalii

luni, 23 martie 2009

O zi in Mana Sa.....? Nepretuita!


A mai trecut o zi. O zi care a trecut peste toate lucrurile. Inca o seara. O seara peste toate grijile mele. un Dumnezeu maret peste tot ceea ce sunt eu. Un Dumnezeu maret peste fiecare zi, peste fiecare lucru, peste fiecare seara, suparare, grija. Dincolo de grijile si problemele mele am un Dumnezeu maret! Un Dumnezeu care ma cheama sa fiu pescar de oameni, nu doar un scafandru care inoata printre pesti. Un exemplu viu, cu cuvinte doar de la El. Un alt om obisuit cu o viata si lucrare ce apartin imposibilului. Dumnezeu face, intelege si lucreaza imposibilul. Un Dumnezeu al imposibilului. Eu apartin de El. Fara El, totul ar fi imposibil, fara El nimic nu ar fi. Eu sadesc, fratele meu uda, iar Dumnezeu face sa creasca.Un Dumnezeu personal. Al meu. Pentru mine si nu numai. Plin de dragoste. Un Dumnezeu MARET!.

Nu an ce sa spun, nu pot spune decat ca El a avut grija si de ziua aceasta. Inca o zi pe care a tinut-o in Mana Sa. Slavit sa fie Domnul in veci de veci!Amin!

ioan 14:6. Vii si tu...?

Niciun comentariu: