pentru mai multe detalii

luni, 23 martie 2009

Langa El inca odata...si niciodata fara El


Inca o seara petrecuta alaturi de Domnul. Inca o zi plina de dragostea Sa. Inca o saptamana la umbra aripilor Sale. Daca nu ma temeam asa de tare sigur as fi vazut lumina gloriei Lui iar ochii mei ar fi vazut pacea si linistea. Urmeaza o saptamana plina poate de intrebari, de lucruri noi si poate de teama. Cineava spunea ca frica opereaza prin manipulare. Nu stiu ce cred altii dar eu am simtito pe pielea mea. Neascultarea poate duce la frica. Si apoi este foarte greau sa scapi. Credeam ca scapasem, dar a aparut atunci cand imi era cel mai geru. Si mi-a pus piedica mereu. Dar promisiunileDomnului se reinoiesc pe zi ce trece, in fiecare zi. Asa ca tot ce trebuie sa faci este sa privesti la El. Orice ar fi, trebuie sa prvim la El. Chiar daca ploua, sunt nori sau este furtuna, chiar daca ninge, este frig sau arsita soarelui te-a deshidratat de ultima speranta, El este caldura de care ai nevoie, lumina, blandetea si racoarea suletului tau. Asa ca nu-ti intoarce privirea de la El. Priveste numai la El.

ioan 14:6. Vii si tu....?

Niciun comentariu: