pentru mai multe detalii

joi, 23 aprilie 2009

Ai un plan mai bun....?


Stau si meditez la lucrurile de saptamana aceasta. Imi vad esecurile si vad biruintele prin EL. vad de cate ori m-am increzut in El si de cate ori am privit la lucrurile din jur. La lucrurile care mi-au luat ochii, la furtuna, si cateodata la bogatiile acestei lumi. stiu ca Dumnmezeu are un plan mare cu mine. Este ca si cum as intrezarii prin ceata din jurul meu o raza de lumina. Asa este El pentru mine, atunci cand unele lucruri ma iau pe sus. Dar atunci cand stau in Mana Sa nimic nu se poate atinge de mine. Cu sau fara lucrurile din jur eu voi ajunge tot acolo unde doreste El sa ma duca. voi fi tot acelasi om care doreste sa-l formeze. Indiferent de circumstante si imprjurari. toate pentru ca planul Sau este perfect si niciodata nu da gres. toate pentru ca din El, prin El, si pentru El sunt toate lucrurile. Toate. Deci.......vii sa I te inchini?

ioan 14:6

Niciun comentariu: