pentru mai multe detalii

miercuri, 22 aprilie 2009

Take it easy..pentru un moment


O zi si o saptamana grea. Fizic, moral, m-am luptat din rasputeri, parca sa consider aceasta vacanta, o relaxare. Poate am reusit in unele momente. Dar tot ce stiu este ca intru-un fel am reusit sa-mi duc slujba pana la capat. Momentan. Spiritual, lupta a fost crancena. Do or die. Totul sau nimic. Fara nici o sansa. Din punctul meu de vedere. Dumnezeu vede altfel lucrurile acestea. Nimic nu este imposibil cand vine vorba de Dumnezeu. Imposibilul este un nimic inaintea Sa. Iar acest lucru nu s-a lasat asteptat. Cel putin in viata mea si cel putin aceste zile. Nimic nu m-a facut sa dau inapoi, atunci cand l-am lasat pe El sa ia totul in Mana Sa, chiar daca am dat. Am avut de partea mea toata puterea Dumnezeiasca pentru a lupta impotriva lucrurilor care nu sunt dupa Voia Sa. Cel putin in viata mea, in caracterul meu, in ceea ce eu sunt si El vrea sa investeasca. Nu sunt perfect, si nu merg drept, dar El imi da vointa sa vreau sa fac Voia Sa. Tot ce stiu este ca , cu Dumnezeu nimic nu este imposibil, iar imposibilul este nimic in ochii Sai. Totul este cu putinta la El.


Vii sa I te inchini?....ioan 14:6

Niciun comentariu: