pentru mai multe detalii

luni, 6 aprilie 2009

Tell me what's impossible when it's about God..?


Am un Dumnezeu minunat. Un Dumnezeu care ma trece prin incercari de foc, si tot El ma scoate biruitor cu dreapta Sa. Inca o zi plina de frustrari, esecuri si milioane de intrebari despre ceea ce se petrece in jurul meu. De ce imi place aia, de vreau ailalta, de ce fata aceea, iar am schimbat, imi place de cealalta pentru ca are parul asa si este mai draguta, maine iar o zi la scoala, iar nu mi-am facut temele. Si tot asa o zi, o saptamana, o luna, pana cand nu mai pot. Simt ca disper. Ingropat in ganduri, intrebari, transformari fizice, morale, psihice, principiale, de toate. Dar....nimeni si nimic nu ma poate despartii de dragostea Sa. Inca o incurajare, inca o dovada ca este lanaga mine, inca o raza de soare printre norii de pe cerul intunecat cu griji, probleme si alte chestii. Spune-mi doar,ce este imposibil cand vine vorba despre Dumnezeu? Minuni peste minuni, incurajari peste incurajari, promisiuni implinite, si datorii achitate in locul tau. Niminic mai mult decat tot. Un Dumnezeu plin de toate bunatatile si de toata dragostea. Pentru mine, pentru tine pentru toti. Pentru noi. De ce ...? Cheia este Dragostea. Dragostea l-a adus la cruce pe Mantuitorul nostru, pe Stanca Salvarii, pe Cel Prea Inalt. Pe Acela pe care Tatal Il pretuia CEL MAI MULT. A dat totul. Tu ce ii vei da Lui...? Eu i-am dat inima, si pute-ti vedea doar un pic din ceea ce va fii. Da-i si tu inima ta.


Vii si tu sa-L lauzi...? ioan 14:6

Niciun comentariu: