pentru mai multe detalii

joi, 17 decembrie 2009

Cum iti merge viata de zi cu zi ... ?

Esti tu preocupat de Dumnezeu in fiecare zi? Il tii tu pe Dumnezeu in cel mai pretios loc al inimii tale? Faci din El, prioritatea numarul unu? Cautam noi cu adevarat sa ascultam Vocea Sa? Cautam sa fim preocupati de ceea ce El vrea sa ne spuna?
Eu cred ca, cea mai buna metoda de a-L onora pe Dumnezeu, este sa-I dam atentia necesara, asa cum si El ne da atentia sa de zi cu zi. cand mergem in prezenta Sa, sa cautam sa ascultam ceea ce si El are de spus. Sa cautam ca relatiile dintre noi si Dumnezeu sa fie sincere, si curate, caci "Domnul cunoaste pe cei ce sunt ai Lui", si "Oricine rosteste numele Domnului, sa se departeze de faradelege".
Relatia la care ne-a chemat Dumnezeu este prin fiul Sau Isus Hristos, si prin "nebunia Crucii". Nu vreau sa astern doar niste cuvinte aici, dar atata timp cat traim intr-o lume in care nu stim ce este bine si ce este rau, o lume in care cu cat suntem mai liberi, cu atat ne simtim mai ispititi, si atrasi de patimile noastre rele, Cuvantul lui Dumnezeu, dragii mei, trebuie sa fie ca si telefonul mobil, ori de cate ori il uitam acasa ne intoarcem dupa El. Domnul spune prin profetul Ieremia: "Voi pune Legea Mea, inlauntrul lor, o voi scrie in inima lor... ". Iata ca pacatul s-a inmultit si este peste masura de mare, luptele nu le mai ducem impotriva oamenilor, ci "Noi nu avem de luptat impotriva carnii si a sangelui, ci impotriva capeteniilor duhurilor veacului acestuia".
Iata dar, tot ceea ce ne ramane de facut este sa ne curatim pe noi insine, si sa traim in dragoste si pace, asa cum insusi Domnul Isus ne invata.
Sa ne curatim pe noi insine, nu vom putea decat daca ne lasam la indemana si in Voia Lui Dumnezeu, si nu ne putem lasa in Voia Sa, daca nu-L cautam, daca nu petrecem timpul cu EL, si daca nu-L luam in inimile si mintile noastre in fiecare zi. Atunci vom putea deosebi binele de rau, atunci vom fi transformati, si vom trai ca exemple vii, schimband inimi si vieti.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446