pentru mai multe detalii

joi, 10 decembrie 2009

Il iubim noi pe Dumnezeu cu adevarat?

Il iubesti tu pe Dumnezeu cu adevarat ?
Iti lasi, tu, viata in Mana Sa in fiecare dimineata? Asculti in fiecare clipa Vocea Sa? Te lasi calauzit in fiecare decizie de Voia
Sa? Cunosti tu Voia Sa? Iti faci timp pentru aceasta?
Cum ar fi daca in fiecare dimineata am sta de vorba cu Dumnezeu fata in fata? Sa stam pur si simplu si sa-I spunem Lui tot. Sa-L inivitam cu noi la scoala, la serviciu, la cumparaturi, si sa-L facem cunoscut tuturor prietenilor. Sa stam sa discutam versete din Biblie, si sa-I cerem sa ne explice ce a vrut sa spuna. Sa luam masa cu El, si sa-I cerem sfatul pentru fiecare decizie pe care o luam. Sa-L intrebam daca e bine sa copiem la lucrare, sau sa-l mintim pe sefu'. Apoi la sfarsitul zilei sa stam si sa-I ascultam vocea, la un ceai, si sa discutam cu El tot ce am gresit in acea zi, si sa-L intrebam ce putem face ca sa fim mai buni.
Sa cautam sa-I aratam dragostea noastra, sa-I compunem poezii, si sa-I scriem felicitari. Sa spunem tuturor ce prieten minunat avem si sa vorbim cu prieteni nostrii cat de mult Il iubim. Sa-I facem cadouri, sa-I aducem flori si sa-L intrebam unde ar vrea sa ne petrecem dupa amiaza.
Cum ar fi? Sa-i spunem in fiecare seara "Noapte buna!" si dimineata sa-L intampinam cu un zambet. Vrem noi sa facem asta? Cautam noi sa-L inveselim pe Dumnezeu? Ii spunem, dar mai ales Ii aratam noi cat de mult Il iubim?
Il iubim noi pe Dumnezeu cu adevarat?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

Anonymous spunea...

Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

Vraja dragostei
Vraja de putere
Vraja de succes
Vraja bolii
Vraja de sarcină
Vraja de căsătorie
Vraja de slujbă
Vraja de protecție
Câștigă instanța de judecată
Vraja de noroc etc.

  aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.