pentru mai multe detalii

marți, 20 ianuarie 2009

Doar vesti bune


Stand, si meditand asupra lucrurilor intamplate saptamana aceasta, cu toate ca este doar marti, si, saptamana trecuta am observat, ca oriunde ma aflam El era langa mine. La scoala, acasa, peste tot, in fiecare gand al meu, El a intrat si a lucrat in cetul cu incetul. Fiecare sentiment, l-a luat l-a analizat, l-a transformat, si l-a facut tot mai mult ca ale Lui. Fiecare gand a fost spalat, curatit, si pus deoparte pentru El. Apoi inima mea a spalat-o de toate pacatele, si a pus in ea dragostea Sa si smerenie. Apoi vointa si caraterul le-a analizat foarte atent si a reusit sa le puna in ordine, dupa ce le-a conformat. Si apoi a iesit verdictul: eu aratand tot mai mult ca El. Inceputul se plaseaza undeva destul de departe in timp, doar in timp. Poate si un pic in spatiu. Destinatia se afla la capatul calalalt al drumului, in varful muntelui. Viata vesnica alaturi de toti fratii si surorile mele. Dumnezeu lucreaza activ, cu consecinte pasive si solutii extra-eficiente. Cel putin in viata mea..

Deocamdata se anunta doar cer senin cu soare si unele precipitatii usoare. Vii si tu....?

ioan 14:6

Un comentariu:

Anonim spunea...

slava Lui!!!!