pentru mai multe detalii

duminică, 18 ianuarie 2009

Inchinarea adevarata este imbracata cu smerenie


Dumnezeul meu este un Dumnezeu minunat. Nu pot decat sa-I aduc multumiri pentru ca este Domnul meu, Tatal meu. Am invatat sa privesc si inapoi ca sa pot invata din trecut dar nu trebuie sa uit sa imi intorc privirea inainte, ca sa nu cad. Domnul lucreaza in viata mea asa de frumos si dincolo de suferintele, frustrarile, stresul, sentimentele pe care le am, pot vedea planul sau minunat pentru mine. Si doar atunci imi smeresc inima si ma dau jos din mandria mea. Caci El este minunat. Cineva spunea ca Dumnezeu nu ne-a chemat la El pentru priceperea noastra, ci prin intelepciunea Sa. Iar ascultarea adevarata si dedicarea nu vine decat cu o inima smerita si plina de dragostea Sa. Eu vreau o inima smerita si dupa Voia Sa, plina de pacea si nadejdea ce ne-a dato in indurarea Sa prin dragoste si dreptate. Vii si tu....?
ioan 15:4

Niciun comentariu: