pentru mai multe detalii

marți, 20 ianuarie 2009

Fi atent, vei da socoteala...


Saptamana trecuta a trecut ca un fulger pe langa mine. Pana vineri. sentimentele au pus deja stapanire peste mine intr-o clipa, si m-au intors cu susul in jos. stiu ca sentimentele sunt rodul gandurilor. Iar daca eu nu am grija de gandurile mele, o sa ma lovesc tare de tot. Dar stiu ca Dumnezeul meu este minunat, si nimic nu este prea greu pentru El. Asa ca stiu ca El lucreaza si pune deoparte anumite lucruri, pe altele le scoate afara, si astfel El ma curateste si ma face tot mai mult dupa Voia Sa. Am pierdut un pic controlul si patinez, dar daca Il las pe El sa preia controlul, totul va fi perfect chiar si pe "polei". omul se gandeste pe ce cale sa mearga, dar Dumnezeu ii indruma pasii. Nu este deloc usor, dar este frumos si merita...vii...?

ioan 14:6

Niciun comentariu: