pentru mai multe detalii

marți, 27 ianuarie 2009

El chiar are grija de tine...


Ma simteam descurajat, marti seara. Avusesem o zi plina, cu mult stres, straduindu-ma sa mai fac ceva pentru o nota mai buna. Toata ziua m-am simtit rau. Anjusesem, sa ma obisnuiesc cu noua Biblie cu traducerea autentica si am deschis sa citesc cate ceva. M-am oprit asupra pasajului din Fapte 23, unde Pavel este acuzat in fata sinedriului iudeu. Cum face el de fiecare data, spune adevarul si aici. Dar oamenii care-l ascultau s-au inchis intr-o promisiune de a-l omori pe Pavel, pe ascuns. Aici incepe partea cea mai frumoasa. Dumnezeu are grija de el. Intervine in mod direct, si, Pavel scapa de iudei, aparat de o armata de 470 de oameni care-l scot din cetate. Am ramas uimit cand am reflectat mai atent aspura acestui pasaj. 470 de soldati care il apara pe un singur om. Dumnezeu m-a incurajat din nou, si mi-a aratat ca El este mereu cu mine, langa mine si nu va lasa ca nimic rau sa se intample. Pur si simplu mi-a dat nadejde pentru intreaga saptamana si cel putin pentru ziua de maine. El chiar este un Dumnezeu minunat.
ioan 14:6 vii si tu...?

Niciun comentariu: