pentru mai multe detalii

miercuri, 4 februarie 2009

Lasa-ti uriasii deoparte...priveste la El


A mai trecut un weekend. Un weekend plin. Cel putin din prespectiva mamei. Eu m-am relaxat. Poate un pic prea mult. Dar a fost ok. Am vazut ca Domnul a fost langa mine. M-a tinut pe bratele Sale. Si am simtit cel mai mult cum m-a jlefuit. A netezit colturile inimii mele si a pus din nou, gandurile si sentimentele mele in ordine. M-a tinut la pieptul Sau si mi-a suflat nadejde in nari, si dragoste in inima. Mi-a analizat fiecare problema, m-a lasat sa ma odihnesc la paraul Besor. Mi-a dat sa mananac din Cuvantul Sau, egzact ca lui Ilie cand era in pustiu. Si apoi am putut spune si eu ca si David:"Fii inaltat, Dumnezeule, mai presus de ceruri si fie slava Ta peste intreg pamantul!". El nu m-a lasat nici o clipa, cu toate ca ochii mei erau in alta parte. El a gasit cu cale sa se indure si de mine, de accea Il slavesc, si inima si buzele mele sunt pline de multumire. Laudati pe Domnul, caci asa este placut inaintea Lui. ioan 14:6....vii si tu?

Niciun comentariu: