pentru mai multe detalii

luni, 23 februarie 2009

Sunt pe deplin incredintat


Ma gandeam sa mai scriu o fila din viata mea. Nu am mai scris de mult. Am fost prins cu alte lucruri. In sfarsit am putut si eu avea un timp mai special cu domnul meu. Il vad si Il simt cum lucreaza la inima mea in fiecare zi. El nu ma lasa. ma mustra, ma cearta, ma indreapta, ma disciplineaza, ma disciplineaza, ma intareaste, ma incurajeaza, ma ridica atunci cand cad si ma tine langa El. Intr-un cuvant lucreaza la caracterul meu. nu stiu cati vor citi acest pasaj scurt al vietii mele, aceasta fractiune de secunda, dar ceea ce sunt cine incredintat, este faptul ca nu sunt singur pe acest drum, ci sunt cu El. Si cel mai important este ca eu sunt secundul si El este primul. El face tot ce doreste cu viata mea:" caci Eu cunoscplanurile pe care le am cu privire la voi ,zice Domnul, planuri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un VIITOR si o NADEJDE." Orice ar fi un lucrueste sigur:" El nu te va parasi NICIODATA."

Ma pot intoarce cu inima linistita la culcare, dar nu ma voi intoarce de la El. "Domnul si Dumnezeul meu!"

ioan 14:6 vii si tu?

Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

Am citit acest articol si sper ca Dumnezeu sa fie mereu aproape de tine.