pentru mai multe detalii

luni, 9 februarie 2009

Tot mai mult langa El....


Daca ar afla cineva la ce ora am scris acest articol, m-ar intreba, cu siguranta cum o cheama pe fata de care-mi place, de nu am avut ce face, decat sa-mi asternt gandurile pe hartie. Altora, dupa cum ei insisi mi-au marturisit li se inchid ochii la ora aceasta, dar eu gandesc destul de profund. Este liniste. Cea pe care am pretuito asa de mult. departe de "Urban style-ul" la care sunt supus in fiecare zi, si pe care sincer sa fiu daca nu ar fi Cel Atotputernic sa-mi dea o mana de ajutor la fiecare pas si sa ma tina pe bratele sale, as fi fost de mult mort. Passing by, chiar si peste fata de care-mi place, sunt aici, ca sa vb cu El. Prietenul meu Cel Mai Bun, Dumnezeul Meu, Mantuitorul Meu si Creatorul Meu. El pune toate lucrurile in ordine asa de minunat, ma pregateste pentru ce va fi, si atunci cand nimic nu este clar, ma i-a de mana, si ma conduce prin intuneric. Si cel mai important, in seara aceasta mi-a adus aminte sa ma incred din nou in El. Stii ce senzatie am..? este totul asa de usor si parca plutesc. cu singuranta iar incep sa ma gandesc la ea. Domnul sa fie slavit, si stiu ca ma va instrui, ma va invata si ma va calauzi ca ajung la ea. Si ea la mine. Daca este Voia Sa. laudati pe Domnul toate popoarele....ioan 14:6..vii si tu..?
ioan 15:4

Niciun comentariu: