pentru mai multe detalii

luni, 9 februarie 2009

2 ganduri: care pe care..?!?


Il simt pe cel rau, cum imi strecoara nemultumire, deznadejde, tristete prin fiecare vena, capilar si buton terminal al neuronilor mei. Cineva spunea, ca doua tipuri de ganduri concureaza continuu sa ne capteze atentia: unul care proclama taria lui dumnezeu si altul care imi enumera esecurile. Doua tipuri de ganduri incearca sa-mi ocupe mintea in acest moment: unul imi spune "Isaia 41:10: nu te teme caci Eu sunt cu tine!" iar celalalt ma lasa rece cu privire la viitor: ce vei face..?, unde vei ajunge..?, ea nu te va placea, iar tu nu vei avea curajul sa-i spui niciodata ceea ce simti pentru ea. Dar eu trebuie sa fiu mereu pe pozitie, in orice moment:" caci Eu stiu planurile pe care Le am cu privire la voi, planuri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un VIITOR si o NADEJDE". Un viitor si o nadejde: El stie unde voi ajunge, iar eu ii voi spune la momentul potrivit ceea ce simt pentru ea. Este timpul sa-L cunosc pe Dumnezeu ca invatator suprem. O noua dimensiune a Atotputerniciei Lui. "Nu te teme caci Eu sunt cu tine, ca sa te scap, zice Cel ce se cheama Domnul Dumnezeul Cel Atotputernic!"
isaia 40:31

Niciun comentariu: