pentru mai multe detalii

vineri, 26 decembrie 2008

E Craciunul..nu uita!


Saptamana aceasta este Craciunul. Este doar luni. Ma intreb de ce sarbatorim noi crestinii Craciunul. Ce reprezinta aceasta sarbatoare pentru noi. In aceasta perioada suntem ocupati de cei din jurul nostru, de cadouri, de mancare, de decoratiuni si de tot ceea ce ne atrage privirile noastre. Dar egzact cum spunea cineva, ne oprim doar la ambalajul cozonacului, care este frumos si plin de decoratiuni. Dar, uitam ceva, uitam un lucru important, uitam, de ce am cumparat cozonacul, uitam sa gustam din el. El, care inseamna mai mult decat ambalajul, care este esenta motivului pentru care l-am cumparat, uitam sa gustam din el. Asa este si de Craciun in multe case, unde oamenii se opresc la beculete, globuri, betea, mancare, cadouri, bradul de Craciun si multe alte chestii, si uita esenta Carciunului. carciunul este ziua de nastere a celui mai important om din istoria omenirii. Este ziua in care s-a intamplat cel mai minunat lucru. Este ziua in care Domnul isus hristos s-a intrupat ca sa ne poata da viata. Este ziua in care cineva a venit si ti-a spus: "Esti liber!". Este ziua in care Dumnezeu a intins mana Sa catre tine si a spus: "De azi inainte nu vei mai fi singur, si nu vei mai plati pentru pacatele tale, caci Ti-am dat ce am avut mai scump. Ti-an dat TOT." Eu zic sa nu ne oprim la ambalaj ci sa gustamsi din esenta Craciunului. E greu....dar merita!
                                                                                                                   isaia 9:6

Niciun comentariu: