pentru mai multe detalii

miercuri, 31 decembrie 2008

totul sau nimik


Stau in fata calculatorului si am ales culoarea mea preferata ca sa scriu aceasta postare. A mai trecut un an:). Ii multumesc ca El a fost mereu langa mine si niciodata nu m-a lasat. M-a tinut pe bratul Sau si la umbra aripilor Sale m-am odihnit. Vine un an nou..si stiu ca totul este in mana Sa. Sunt dezamagit de ceea ce a fost...dar privesc inapoi sa invat si inainte sa fiu biruitor. Am dezamagit pe multi..si am fost egoist..m-am uitat numai la mine...si am uitat de altii...dar El nu a facut asa cu mine..ci m-a iubit..si m-a tinut de mana, m-a ridicat si m-a tinut in bratele Sale. Pe buzele mele nu poate fi decat lauda! Smerenie in inima, si fie ca dragostea Sa sa fie in inima mea...mult har, multa pace si la multi ani!
ioan 14:6.Vii si tu in noul an la El..?

Niciun comentariu: