pentru mai multe detalii

miercuri, 24 decembrie 2008

Ma uit.......si-L vad pe El


Ma uit in urma si ma gandesc cum a lucrat Dumnezeu in viata mea. Si stiu ca El a fost mereu langa mine si m-a intarirt. Il slavesc caci este Tatal meu. Cineva spunea ca privim inapoi ca sa invatam si privim inainte ca sa fim biruitori. Cred ca avea mare dreptate si il cred pe cuvant. Caci atunci cand privesc la viata mea inapoi vad cum Dumnezeu a jlefuit partile care nu erau bune in mine si vad cum a intarit fiecare slabiciune a mea cu dragostea si blandetea Sa. Vad cum mereu a intins mana spre mine si m-a ridicat din nou si din nou si din nou. Inteleptul spune in cartea proverbeleor ca cel neprihnit de 7 ori cade si se ridica. Cei ce cunosc pasajul stiu insemnatatea cuvintelor, si stiu cat de adevarat este, caci in adevar in fiecare zi trecem pe acolo. Mereu am spus ca viata este grea, dar stiu ca nu este in zadar. Deci viata este grea...dar merita.Vii...?

ioan 14:6

Un comentariu:

Anonim spunea...

Slava Lui pentru felul minunat in care lucreaza in fiecare din noi si ne face ca El!!! Ma bucur foarte mult pt tine!!!be blessed and stay close to Him!!!