pentru mai multe detalii

vineri, 12 decembrie 2008

Lasa totul in Mana Sa....


Nu stiu cum sunteti voi, dar eu, cand am probleme, primul la care alerg este domnul Isus. Am trecut prin atatea experiente cu El si stiu ca este langa mine in orice situatie si chiar la fiecare pas pe care-l fac.Stiu ce viata mea este in Mana Sa si ca nimeni si nimic nu ma poate smulge de langa El.Pur si simplu depind de El.Orice problema am, o aduc inaintea Lui si stiu ca intr-o zi imi va da raspunsul.este greu, in adevar, sa fii crestin, sa-ti dedici viata Lui si sa lasi totul in Mana Sa. Nimic nu este usor....dar stiu ca merita.Merita mai mult viata de dincolo decat cea de aici, merita mai mult bucuria de acolo decat suferintele de aici, merita mai mult sa traiesti pentru El decat pentru orice altceva in aceasta lume.Este greu..dar merita. Vii.....?


ioan 15:4

Un comentariu:

Anonim spunea...

chiar merita...merita sa traiesti aici aproape de El ca apoi sa traiesti toata vesnicia in slava Lui, in bucuria vesnica...in prezenta Sa!!!! MERITA!!!! eu am venit:P