pentru mai multe detalii

luni, 29 decembrie 2008

Isaia 42:19


Stau si ma uit in urma si ma gandesc ca saptamana care a trecut nu am fost dupa voia Domnului. Ma uit si vad ca altarul inimii mele este cam ruginit si au cam cazut pietre din el. Este cam stricat si plin de praf. Domnul mi-a intors ochii spre aceste lucruri, caci era deja o problema. Ma uit si vad ca am cam dat-o in bara, am cazut 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Am falimentat in fiecare moment al vietii mele. Si-mi pare asa de rau. Dar stiu ca nu trebuie sa raman unde sunt, ci trebuie sa ma ridic. Dar cu ce puteri caci oricat as vrea nu pot. Dar ma pot lauda cu evanghelia Lui Isus Hristos, de care nu mi-e rusine. Si stiu ca ea este puterea lui Dumnezeu pentru mantuirea fiecaruia care crede. Si acest lucru imi da putere sa ma ridic si sa merg mai departe. stiu ca Domnul meu este mereu langa mine si ma ajuta. E greu....dar merita!
                                                                                                                                ioan 14:6

Un comentariu:

Anonim spunea...

ochii la El, doar la El si vei fi biruitor!!!!